...en oo pääässy koneelle. Tänää oli ruotsinkoe ja ei oo sunnuntain jälkeen päästetty tänne. Käyn läpi sitte tän päivän ja mahdollisesti muutaman sanan lausun maanantaista, tiistaista ja keskiviikosta.

Eli siis Heute, torstain 28.2-08. Tänään oli se ruottinkoe, ja vaikka se lukupuoli jäiki vähän vähemmälle ni sit eilenillalla petrasin sen verran et tais se koe mennä jopa hyvin. Saksastki oli sanarit ja niissäki onnistusin. Ja enkun boys vs girls sanarissaki onnistuin. Eli siis olin tänään onnistunu. Opo oli pois ja sit saksantunnin jälkee seiskoil oli siin vieres opoo ja menin juttelee svanttttttttel ja sit saksanopeni, kemppinen tuli ilmottaa et se menee syömään, pärjäilkää lopputunti ni mä sit sanoin et haluun jäädä valvoo niit. Pidin niil sit vartin sitä tuntii ja olin tosihyvä ope. Ja mun auktoriteetti toimis! Sit TNT:s oli kans kivaa, suunniteltii mein tulevaa näytelmää. Tehää semmone et jokanen kirjottaa ylös kaikkii uniinsa ja sit me koostetaan niist semmonen pätkis oleva näytelmä unist. :) sit puhuttii muutenki unist ja painajaisist ja sitku lähettii sielt ni se koko paikka (Kerttulin koulu turust) oli ihan pimeenä ja tultii sit koloskerroksest ne kaikkki raput alas siel ihan sysipimees ja meinattiin kaatuu ja siin jo tuli semmone olo et täähä on ku jonkun säälittävän painajaisen alust. Sit ku päästiin pihalle ni sielt oli kaikki portit lukittu, mut onneks mä tiesin et siel on aidas reikä ja lähettii semmosten puitten taakse aidan vieree ja sit ku menin eka siit reijäst ni se aitaha hyökkäs mun kimppuu ja mun rillit jäi jumii siihen :'DD Sit ku oltiin jo ulkoon sielt pihalt ni joku viel totes (kyllähän tiiän sen, en vaan aattele sitä ikinä) "niin täällähän sillo joskus aina hirtettii ihmisii". Ja sit mun mäihäl taisin tunkee käden jonnekki meinaa ku tulin kotii ni kädet haisi ihan koirankuselt. Mut oli kivaa.      Anteeks kauheesti nyt, mut en jaksa kirjottaa mitää aikasemmist päivist, mut ehkä se onki vaan parempi niin, ku ei oo oikee tapahtunu mitää. :)) Nahh MOI.